29 Mayıs 2011 Pazar

Castaway on the Moon - Kim'in Adası





 Bu hafta izlediğim bütün filmler güzel çıktı. Onların içinden sıyrılan bir komedi filmini Castaway on the Moon'u anlatmamak, önermemek olmaz.Jae-yeong Jeon'u yine bir komedi filmi olan Welcome to Dongmakgol filmi ile tanımıştım. Orda da muhteşem bir iş çıkarmıştı. Komedi filmlerinde oldukça başarılı. Favorim aktörlerimden bir tanesidir. Kim'in Adası filminin İMBD puanı 7.8.Benim puanım ise 9. Film Kore'de 728,273 izleyici sayısa ulaşmış.



  Kim adlı bir adam hayatın sıkıntılarına daha fazla dayanamaz ve Seul'de köprüden han nehrine atlayarak intihar etmek ister. Uyandığında kendini nehrin içindeki bam adası'nda bulur. Önceleri adadan kurtulmak için birçok yolu deneyen Kim, bir müddet sonra nehrin yanından geçen gemilerin kendisini görmemesi için saklanır. Peki Kim'in kararını değiştiren şey nedir, bunu neden yapmaktadır? 

  Kim adada yaşam mücadelesi verirken nehrin karşısındaki binaların birinde odasından dışarı hiç çıkmayan bir genç kız onu dürbünüyle takibe alır ve aralarında ilginç bir iletişim başlar.

 Odamdan hiçbir şey
için çıkmama gerek yok.
Birkaç tıklamayla her şeye
kolayca sahip olabiliyorum.
Gerçek olup olmaması önemli değil.
Bunu belirleyen gelen cevaplar.
İnternette istediğim kişi olabilirim.

  Aralarında ki iletişim gitgide kuvvetleşir ve yıllardır içine kapanan genç kızın odasından dışarı çıkmasına sebep olur.Peki ona bunu yaptıran, onu Kim'in adasına iten gücün, duygunun nedir?

Onu iki aydır izliyorum.
Burası benim mini uzaylı web sayfam.
Bu sayfa, sadece benim penceremde açık.
Bu uzaylı, çok utangaç.
Pisliği seviyor.
Maceracı.
Tam bir kaçık.
Ve börülceli erişteye karşı özel bir ilgisi var.
Bu yalnız uzaylının dünyasına...
ben de davet edilir miyim acaba?

  Küçük şeylerden nasıl mutlu olunur, hayatın anlamı, umut nedir gibi şeyleri öğretiyor insana. İzlediğim bir filmi tekrar izlemem ama bu filmi kesinlikle birdaha izleyeceğim. Filmin ilk bölümünde çok güldüm. Uzun zamandır bu kadar güldüğüm bir film hatırlamıyorum. Öyle ki kahkalarımdan rahatsız olan annem yanıma gelip ne izliyorsun diye sordu. Kaçırmayın diyorum ^^

"Kimse olmadığı zaman yalnızlık da hissedilmez."

Dipnot: A-sosyal kızı canlandıran Ryeo-won Jeong' hayran kaldım. İnanılmaz bir oyunculuk oldukça da tatlı. Hemen takibe alıp Two Faces of My Girlfriend filmini izledim zaten. ShinMinAh'a bir rakip geldi :P