22 Nisan 2012 Pazar

Mim'i Mim...

Kişisel olarak hiç mim almadım ve yazmadım. Tam bu durumdan hayıflanmak üzereyken her derdime yetişen Nunaların Nunası Bahar beni bu durumdan da kurtardı. Teşekkür ediyorum kendisine ve başlıyorum.


1- Yemek olsan hangi yemek olurdun? 


Ne olabilirim ki ben? Sanırım ekmek arası domates olurdum. Bol tuzlu şöyle ohhh. Her daim bulunabilirdim.  

2- Müzik aleti olsaydın ne olurdun?



Çocukluğumdan beri Bateri'yi çok severim. İçimde uktedir. Üşengeçliğim yüzünden bir türlü gerçekleştiremediğim bir hayal aslında. Hayatımın bir döneminde mutlaka öğrenmek istiyorum.

3- Araba olsaydın ne olurdun?



Eski model bir chevrolet olurdum. Nostaljik arabaları seviyorum.

4-Aylardan hangisi olurdun?



Yağmuru bol olan bir ay olurdum.

6-Kıyafet olsaydın ne olurdun?


Kazak olurdum ben, ama öyle fabrika çıkışlı değil, el emeği göz nuru kazaklardan. Görmesi bile içini ısıtmaya yeten. Eun Chae'nin bu kazağından yaptırıp Türkiye'de satacağım bir gün. ^^


7-Renk olsan ne olurdun?



Benim rengim belli. Siyahım ben, benim için siyah gücü temsil ediyor ve hüznü. Her şeyi onda görebiliyorum.

8-Hayvan olsan ne olurdun? 



Çıta'yı çok severim küçüklüğümden beri. Çıta olurdum. Zeki hayvandır Çıta ve sevimli.

9-Şu an okuduğun kitabın 137. sayfasında ne var?


Bu ara bir kez daha 'Da Vinci Şifresi' kitabını okuyorum. 137'ci sayfadan kısa bir alıntı yapayım.

''A M O N L ' I S A ''

''Çağrışım yapıyor mu?'' diye sormuştu.
Birisi soluk soluğa, ''Mona Lisa.. tanrı aşkına,'' demişti.



Mim'i burada bitiriyor ve  2zler' e yazması için paslıyorum. ^^